A testület az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében kiemelte: az elmúlt egy évben mindenki megtapasztalta, hogy a koronavírus-járvány miként forgatta fel az addig megszokott életet. “Egy év után eljutottunk odáig, hogy a kezünkben van a megoldás: a vakcina” – szögezték le. A kamara kampányának célja, hogy a lakosság számára egyértelművé tegye: csak akkor térhet vissza a normális, megszokott élet, ha minél hamarabb a lehető legtöbb ember beoltatja magát. A kampány fő üzenete, hogy “nemcsak mi, hanem Magyarország kerül veszélybe, ha nem küzdjük le a vakcinával szembeni félelmeinket” – tették hozzá.
    
A MOK kampányfilmjében ismert emberek – köztük színészek, írók, festők, olimpikonok, zenészek – biztatnak mindenkit az oltásra, miközben nyilatkoznak arról, hogy ők maguk miért oltatnák be magukat.
    
Mint írták, eddig csaknem negyven híresség állt be a MOK kezdeményezése mögé, köztük: Fábián László olimpiai bajnok öttusázó, sportvezető; Udvaros Dorottya Kossuth-díjas színésznő; Bródy János Kossuth-díjas énekes; Bodrogi Gyula, a nemzet színésze; Vitáris Iván, az Ivan & The Parazol énekese; Parti Nagy Lajos Kossuth-díjas költő, író és “A Nemakarokbeleszólni” csapata.
    
“A kampányfilmből az is kiderül, hogy nem az oltás az igazi kockázat, hanem az, ha a jelenlegi helyzet túl sokáig fennmarad” – fogalmazott közleményében a MOK.


(MTI / címlapkép: MTI/Varga György)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük